selena--gomez

Alla inlägg under november 2011

Av Everyone Loves Selena Gomez - 28 november 2011 15:27

Jag har skapat en ny blogg, där jag bloggar om Selena! =)
Den heter: http://selenaforever.bloggplatsen.se!  

    

Kolla gärna på den!!! =)


Kram!

Av Everyone Loves Selena Gomez - 27 november 2011 10:35

Som ni har märkt, har det inte funkat att gå in på min blogg, det står "Sidan du försöker nå finns inte".

Och det är för att någon, har tagit sig in på min blogg, och raderat den! Jag är riktigt ledsen över det!

Jag har lixom kämpat med bloggen i över ett halv år, och nu har nån knäppis (förlåt, men jag är arg) raderat hela bloggen! Och nu ser bloggen ut som skit! Jag har ingen aning om hur det kan ha gått till. För att jag var inne på bloggen igår, sen kryssade jag ner den sidan för att jag skulle hämta en sak, och det gick på ungefär 10 sekunder, när jag då var tillbaka efter 10 sekunder, skulle jag gå in på bloggen igen, men då var den borta!  

Jag har mailat till bloggplatsen.se och frågat om dom kanske på något sätt kan få tillbaka den. 


Jag vet inte om jag kommer börja blogga om Selena igen, för att det tog nästan lusten ur mig.

Men kanske. Men det kommer nog ta sin tid i så fall.


Jag skulle bli jätte glad om ni ville kommentera detta inlägg!!



//Lisa / selena--gomez.bloggplatsen.se

Tidigare månad - Senare månad

SELENAFOREVER

JAG HAR GJORT EN BLOGG DÄR JAG KOMMER BLOGGA. NI KAN LÄSA MER DÄR

http://selenaforever.bloggplatsen.se

Presentation

Fråga mig

215 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

LÄNKBYTEN!

Alla som jag länkbytte med, kommentera det till min "nya" blogg! http://selenaforever.bloggplatsen.se


Ovido - Quiz & Flashcards