selena--gomez

Alla inlägg under juni 2013

Av Everyone Loves Selena Gomez - 25 juni 2013 17:45

Jag fick en kommentar om jag kunde lägga upp filmtips, och visst kan jag det! Här kommer mina filmtips!


           

Jag är ett väldigt stort fan av Amanda Bynes filmer, tycker hon är riktigt duktig skådespelerska! Bland mina favorit skådespelerskor faktiskt. Lindsay Lohan också, synd bara att båda tjejerna har blivit så "bad girl" eller vad man nu ska säga... 

She's The Man: Den här rekommenderar jag verkligen. Den är jätte bra! Jag har kollat på den flera gånger. Rolig också.

Mean Girls: Båda filmerna är väldigt bra, men jag föredrar nog den första filmen med Lindsay Lohan. Den borde ni se om ni gillar tjej filmer!

————————————————————————————————————————————————————

     

Pretty Little Liars: Är nog min favorit serie faktiskt. Jag trodde den skulle vara en typisk tjejfilm, ni vet. Som typ Mean Girls. Men det var den verkligen inte! Detta är ju mer mysterie och sånt typ. Så denna borde alla se. 

—————————————————————————————————————————————————————


         

Cameron Diaz är min favorit skådespelerska. Här är några av mina favoriter! 

Allt för min syster: Rekommenderar jag verkligen! Så fin men också sorglig. Väldigt sorglig. Men denna borde alla se. 

—————————————————————————————————————————————————————

         

Sunes Sommar: Har ni inte sett Sunes Sommar så måste ni se den! Det är verkligen ett måste. Jag menar, vem älskar inte pappa Rudolf? Haha.

Älska mig: Usch, den är sorlig. Men jätte bra! Den tycker jag ni ska se. 

—————————————————————————————————————————————————————


              

Wallander: Mina absoluta favorit filmer! Självklart tycker jag att alla är lika bra, men jag valde ut några som jag gillar lite extra.

Innan frosten: Skit bra, den första filmen med Krister Henriksson som Wallander! 

Mastermind: Denna är lite mer läskig än dom andra. Eller i alla fall lite mer obehaglig. Men ändå riktigt bra. 


Åh gud dom är så bra! Ni bör se dom, seriöst. Mina favoriter! Så ba skådespelare också. Lite roligt är det ju också att dom/han heter Wallander precis som mig... 


Andra svenska kriminalfilmer som jag också gillar är "Beck" med Peter Haber och "Johan Falk" med Joel Kinnamann 

Tidigare månad - Senare månad

SELENAFOREVER

JAG HAR GJORT EN BLOGG DÄR JAG KOMMER BLOGGA. NI KAN LÄSA MER DÄR

http://selenaforever.bloggplatsen.se

Presentation

Fråga mig

215 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

LÄNKBYTEN!

Alla som jag länkbytte med, kommentera det till min "nya" blogg! http://selenaforever.bloggplatsen.se


Ovido - Quiz & Flashcards